دسته بندی کتاب ها
سبد خرید شما

روانشناسی و جامعه شناسی RSS Feed

05 Aug بررسى فرهنگ و حقوق زنان در جامعه پدرسالار
admin 0 1630
به راستى كه ما مردمان و، بيشتر از آن، مردان فرهيخته اى داريم. اين مردان فرهيخته ممكن است روزنامه و كتاب نخوانند، ممكن است عبادات و آداب شرعى را انجام ندهند، ممكن است در طول روز و، همچنين شب، مرتكب گناهان صغيره و كبيره بسيار شوند. ممكن است تا چشمشان به يك زن جذاب و خوش سخن مى افتد، در مقام مقايسه او ..
08 Jul فلسفه چیست؟
admin 0 1521
فلسفه چيست؟فلسفه را معمولاً يكي از مظاهر بسيار عالي فرهنگ انساني مي شمارند اما فلسفه مانند صورت هاي ديگر فرهنگ فقط يك پديدار فرهنگي نيست بلكه تفكري است كه بينش ما را درباره فرهنگ انساني افزون مي سازد.معني كلمه فلسفهكلمه فلسفه به دو معني به كار مي رود. 1- به معني عام كه آن بينشي است درباره جهان..
08 Jul پژوهشی درباره کتاب و کتابخوانی در ایران
admin 0 2093
"مطالعه" که فرهنگ لغت "عمید" آن را "اطلاع یافتن از چیزی با ادامه نظر در آن" معنی کرده است، نه تنها زیر بنای "پژوهش " و نخستین گام برای تحقیق است بلکه به عقیده کارشناسان جزو نیازهای روحی و معنوی انسان نیز محسوب می‌شود. شاید براساس همین نیاز است که بسیاری از "انسان شناسان" او را موجودی "جستجوگر" تعریف..
08 Jul چگونه کودکان خود را به مطالعات عادت دهیم؟
admin 0 1291
همه چیز از مطالعه آغاز می شود.امروز دیگر ثابت شده است ،کودکی که کتاب می خواند در مقایسه با همسالانش بینش و آگاهی وسیع تری دارد که باعث می شود او بر دنیای اطراف مسلط تر باشد و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد ممکن است باور نکنیم که عادت به مطالعه تا این حد می تواند بر استحکام پایه های شخصیتی کودک تا..
08 Jul براى نوزادان خود كتاب بخوانيد
admin 0 1150
مطالعات اخير نشان مى دهد والدين مى بايست كتاب خواندن را براى كودكان خود از سنين بسيار پايين - حتى الامكان از سن ۱۴ماهگى- آغاز كنند. طى يك سرى آزمايش هاى كنترل شده دانشمندان به بررسى تاثيرات مطالعه و خواندن كتاب بر روى كودكان زير سه سال پرداختند، اغلب اين كودكان كه به گروه هاى سنى ۱۴ ، ۲۴ و ۳۶ماهه تع..
نمايش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)

کتاب مورد نظر در حال حاضر موجود نیست . اطلاعات خود را وارد فرم زیر نمایید تا زمانی که کتاب موجود شد به شما اطلاع داده شود

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات